In welke filmreeks moet een uitverkoren computernerd een lastige keuze maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wint, deel je dan die Sony 3D TV met degene die je aan het antwoord heeft geholpen? http://www.room299.com/movie_quiz/_BE-nl/quiz.php# Het is trouwens inderdaad The Matrix. Dat is de enige reeks tussen de mogelijke antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh ik heb hem ook even gedaan, wist ze allemaal behalve één.

Antwoorden (3)

The Matrix ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Take the red pill!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet hem zijn. +1
De film: 21

Het is geen filmreeks. Maar wel een zeer mooie film waar allerlei aspecten aan bod komen.

Het begint met een jongeman, werkt in een winkel. De klant heeft meerdere artikelen, er gaat nog eens korting overheen en de jongeman rekent zo in zijn hoofd uit wat de totaalprijs is, op de cent nauwkeurig. Hij is niet zo zeer een computernerd, maar gewoon een hele slimme jongen met 2 nerds als beste vriend.

Op school maakte hij een slimme opmerking, waardoor de professor hem uitnodigde voor een speciaal klasje. Wat bleek, hier leerden ze kaarten tellen voor blackjack (21). Hij gaat kaarten tellen en houd zich niet meer bezig met een wedstrijd die hij met zijn vrienden doet voor een studiebeurs. Hij wil nl. studeren aan de MIT (Harvard).

Hij kiest voor Las Vegas, gaat daar pokeren, verdiend veel geld, ontmoet meisjes. Maar er ontstaan ook problemen, uiteindelijk wordt het een spannende film. Het getal 21 komt vaak terug, wat er verder gebeurd ga ik hier niet verklappen, zoek maar op google, of nog beter, bekijk de film!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kickass. Geen reeks, maar: Hierin besluit de hoofdpersoon, een overduidelijke nerd, dat hij een superheld wordt.