Wat zijn de beste sniperfilms op dit moment?

Een redelijk subjectieve vraag, maar ik wil het toch graag weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

niet een van de nieuwste films, maar wel een goede.
Shooter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uit 1993 de film "Sniper",met Tom Berenger in de hoofdrol als sluipschutter die een Zuidamerikaanse drugsbaron moet uitschakelen.Een andere,nieuwere film is The Hurt Locker uit 2008,waarvan het verhaal zich in Irak afspeelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Enemy at the gates' over de Russische sluipschutter Vassili Zaitsev, al wel wat ouder maar zeker de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
straight shooter, echt een goede sniper film
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sniper 1 en 2