Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uit welke film komt deze scene?

Een klein meisje ligt in bed en ziet een man in haar kledingkast, het meisje roept haar moeder en zij komt kijken. Zij zegt dat er niemand is. Als de moeder weer weg is komt de man uit de kast en pakt het meisje.

Volgens mij is het uit een van de SAW delen.... maar welke?? en is er ergens een filmpje te vinden van die scene? Of heb ik dit gewoon gedroomd?

Normaal ben ik goed in googelen en heb altijd filmkennis maar op de een of andere manier lukt me het nu niet :-s

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
939
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik durf gewoon al niet meer te antwoorden ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees de vraag nog eens ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Komt uit de eerste Saw film inderdaad!

Toegevoegd na 1 minuut:
Zo rond de 0.30ste minuut. Ik wil wel vertellen wie er in de kast zit en wie dat meisje is om een uitgebreider antwoord te geven, maar ben bang dat ik dan delen van het plot enzo verraad dus doe dat maar niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.imdb.com/title/tt0387564/

Toegevoegd na 9 minuten:
Nou ik heb half youtube afgestruind door saw tributes enzo, maar heb geen fragment kunnen vinden van de scene die je bedoelt. Dan zul je toch even de dvd moeten huren of iets dergelijks. Rond de dertigste minuut gebeurt het.


(Zepp, dochter Gordon's dochter)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding