Naam van een film vergeten!

Ik heb ergens vorig jaar een film gezien die ik heel goed vond, nu weer graag zou willen zien, maar ik zou toch absoluut niet meer weten hoe die heet.
Het ging over een jong volwassen man die wel zo zijn karaker had. Iemand van mannelijk geslacht was in zijn familie overleden, zijn vader/opa/oom iets in die richting. Die was een rijk man en volgens mij ook bekend of gewoon in een heel goed milieu.
Die jongeman erfde een fortuin. Alleen moest die het zien te verdienen, hij moest er eerst dingen voor doen voordat die het geld echt zou krijgen. Hij moest echt dingen doorstaan en meemaken. Hij moest bijeen komen om de zoveel tijd in een redelijk donkere kamer, daar zaten de mensen die hem elke x vertelden wat die moest doen, om een stap dichter bij de erfenis te komen. Volgens mij voor zover ik het me ook kan herinneren was die opa/oom... ook op een filmpje opgenomen, dat kreeg die jongeman dan te zien.
En de rest zou ik allemaal meer weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je die film waarin uiteindelijk blijkt dat alle ellende in scene is gezet en dat het een grote 'verrassing' was voor z'n verjaardag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is 'the game'

Antwoorden (2)

Dat klinkt als The Ultimate Gift...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet welke je bedoeld alleen de titel weet ik niet. Aan het eind wordt hij in ieder geval achtervolgt door allemaal bruiden die met hem willen trouwen.