Gebruikt men in pornofilms nepsperma, net zoals men in geweldfilms netpbloed gebruikt? Kun je nepsperma ergens kopen?

Toegevoegd na 1 uur:
Het moet wel iets zijn dat je kunt inslikken, dus geen behanglijm en dergelijke...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag zal moeilijk te beantwoorden zijn want hoe kun je bewijzen. Ik denk niet dat er porno film regisseurs op goeie vraag zitten. Wel goeie vraag +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GoldEnten: Zeker nooit een echte pornofilm gezien.... want wat bedoel je met "hoe kun je bewijzen?"....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik heb wel eens een filmpie gezien waarvan ik dacht als dat echt is dan ben ik de paus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook de zogenaamde "softporno". Hierin wordt alsof gedaan, en daar bedoel ik mee de seks. Er wordt gedaan alsóf men sex heeft maar er vind geen penetratie plaats. In deze films zie je dan ook echt niet een man letterlijk klaarkomen.

Antwoorden (6)

Nee, in pornofilms maken ze gebruik van echte seks en echte sperma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja gebruik gewoon behanglijm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In pornofilms, wordt écht aan sex gedaan, en is er dus écht sperma. Ik zou ook niet weten, hoe je nepsperma uit een echte penis zou moeten krijgen (?).

Je kunt nepsperma nergens kopen. Hooguit in de keuken een goedje bedenken wat er op lijkt... bijvoorbeeld wit glazuur. Dit kun je eenvoudig zelf maken, en smaakt lekker zoet ;-)

http://nl.wikihow.com/glazuur-maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben wel benieuwd waarom je dat vraagt!! Maar mij lijkt rauw eiwit een redelijk alternatief. Schijnt trouwens goed tegen rimpels te zijn :)) (als je het op je huid smeert)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het mij vraagt, lijkt dat meer op snot haha ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben daar ook benieuwd naar ja :P
Dit kan je zelfmaken. http://www.dontspitswallow.com/practice_swallowing.shtml in de meeste porno wordt er gebruik gemaakt van echt sperma. Er zijn ook porno films zoals monstercocks of hentai tentacle waar ze nep sperma gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vroeg me dat ook wel eens af.
Want soms komt er zo veel uit een snikkel, dan denk ik echt van: Zit hij melk uit te pissen ofzow?!
Soms moet ik dan er zelfs keihard om lachen X-)

Ik denk dat er wel middeltjes zijn om de aanmaak van sperma sterk te bevorderen, maar het zal waarschijnlijk wel ongezond zijn als je dat vaak gebruikt (misschien krijg je dan wel pijn in je (bij)ballen ofzo)...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke jongen/man heeft (natuurlijk) verschillende orgasmes, met verschillende hoeveelheden sperma wat geloosd wordt, en op verschillende manieren. Dat jij geen liters sperma uitspuugt als je klaarkomt, wil nog niet zeggen dat het bij een ander niet mogelijk is. Een "goedje" om de aanmaak van de sperma sterk te bevorderen is klinkklare onzin.