Bestaan er websites die een film uit kunnen leggen?

Laatst een film gezien met twee verhaallijnen waardoor ik het werkelijke verhaal niet meer kon volgen. Nu rijst bij mij de vraag of er websites bestaan die de film en zijn verhaal in het geheel uit kunnen leggen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

In sommige gevallen bied the Internet Movie Database uitkomst.
www.imdb.com
Vooral bij moeilijke films als bijvoorbeeld Inception of Donnie Darko staat er vaak wel een uitleg.
http://www.imdb.com/title/tt1375666/ Zoals hier, als je doorklikt naar de pagina van Trivia, of Frequently Asked Questions staat er bij de meeste moeilijke films wel meer informatie over de verhaallijn.
Of je kunt op de forums van de film kijken (die staan onderaan de IMDB pagina), vaak is er al een topic over de verhaallijn, maar als je een account hebt kun je ook zelf een vraag stellen.

Toegevoegd na 37 seconden:
Je noemt de film in kwestie niet, dus ik weet niet of deze er op staat. Maar als het een redelijk populaire film was, zal het er wel op staan.
Kimath
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tevens kan je het plot nalezen op wikipedia! Dit doe ik altijd als ik een film niet begrijp ;)
Antoni
10 jaar geleden
Kimath, inmiddels heeft Trance, de vraagsteller, in een reactie van mij op zijn vraag laten weten dat het gaat om een verfilming van Camilla Läckberg die Zusje heet oftewel The Jinx.

Andere antwoorden (1)

Je kan als je de film in het nederlands uitgelegd wilt hebben http://www.moviemeter.nl/ gebruiken