Een film waarin iemand zich voor doet als Gay, hoe heet deze film?

Er is een man die in een grote luxe boot is, en er is een vrouw daar ook. hij vind haar leuk, en die vrouw denkt dat hij gay is, en worden ze closer..
De vrouw geeft daar ook lees aan bejaarde mensen, als goed is..
Wie kent deze film?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Boat trip (2002) leuke film:p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Synopsis: Twee heteroseksuele mannen boeken een reis op een cruiseschip in de hoop daar vrouwen te ontmoeten. Helaas voor hen komen ze tot de ontdekking dat ze zich op een volledig homoseksuele cruise bevinden. Geen vrouw, dus niet de gevraagde film....