Weet iemand welke film dit is? Ik ben de titel vergeten!

Een vriendin wilde hem weer kijken maar ik heb geen flauw idee hoe die ook alweer heette. Maar ik weet dat de film ging over 2 meisjes van een jaar of 20/22 die totaal niet passen bij hun andere leeftijdsgenoten en problemen hebben met de jongens. een van de meisjes gaat na een tijd heel veel om met een wat oudere man die heel erg van LP's verzamelen houdt, met name blues dacht ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mmmm, Scarlet Johansson :)

Het beste antwoord

"Ghost world" uit 2001. Over Enid en Rebecca die de zonderling Seymour leren kennen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is m !!! dankje!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!! De muziek uit die film is ook prachtig!