Is een geripte 3D-DVD film (.avi) nog steeds 3D te bekijken?

Ik heb een 3D-TV en een 3D-Bluray speler. Is een geripte 3D film (als AVI of MKV) nog steeds te bekijken als 3D?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze is nog steeds in 3D te bekijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, Blijkt dus niet het geval te zijn..
Maar bedankt.

Antwoorden (1)

Ja, het filmbestand is al voor het branden van de dvd geconverteerd naar 3d. Het heeft sowieso dus verschillende kleuren die lagen van elkaar scheiden, in welk formaat dan ook.