Ik zoek een film

Ik zoek een film van een aantal jaren terug. ±15 jaar geleden. Deze film gaat over iemand met een bestelwagen die omkantelt. Daar zit een gas in die onsterfelijk maakt, maar je moet in het licht blijven.
Verder is er nog een helicopter scene, een tunnel scene en op het einde een scene met een vrachtwagen en explosie.
In de helicopter doen ze het licht uit en moet het licht terug aan of de "hero" sterft.
Kent iemand deze film?

Thanks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De film I-Man is een stuk ouder dan 15 jaar, maar het element van gas dat onsterfelijk maakt zit er wel in. Dat hij in het licht moet blijven kan ik nergens vinden echter... Misschien is er maar een kleine kans dat je deze film bedoelt maar you never know!
gvrox
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u voor het antwoord, dit was de ffilm die ik al jaren zocht.
Vriendelijke groeten, jens

Andere antwoorden (1)

Is het geen superman :0!?! (oudere versie van die film dan he ;)) :p