kan ik ook auditie voor een musical/film/serie doen als ik geen acteerlessen heb gevolgd?

ik hou heel erg van acteren. Daarom wil ik ook heel graag mee doen aan een musical/serie/etc. Maar ik heb nooit iets van acteerlessen gevolgd ik heb natuurlijk wel met school met de school musical mee gedaan, en daar vonden ze me heel goed. Weet iemand of ik dan wel auditie kan doen en als dat kan waarvoor, en waar moet ik dan kijken. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

Uit je vraag concludeer ik dat je nog op school zit, dus dat je nog geen 18 bent, en daarom kan je je altijd bij Elskes Kast inschrijven. Elskes Kast is een castingbureau die jongeren cast voor zowat alle films & series.
Inschrijven is gratis, en je hoeft geen ervaring te hebben.
Als je wel 18 of ouder bent, kan je je misschien beter inschrijven bij Kemna Casting.
Hier de links:

Elskes Kast: www.elskeskast.nl
Kemna Casting: www.kemna.nl