ik ben op zoek naar een film met een groen monster!!

het gaat over een groen monster (een soort van hulk) die op een berg woont dichtbij een dorpje. met kerstmis wordt het monster uitgekozen als degene die wel een steuntje kan gebruiken ( want een klein kind heeft de stad overgehaalt) maar het gaat mis en het groene monster maakt alles kapot! verder heb ik de film niet gezien. heeft iemand hem ooit gezien??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

De volledige titel van de film is 'How the Grinch Stole Christmas' naar het boek van Dr. Seuss, met in de hoofdrol Jim Carrey als the Grinch en Taylor Momsen als Cindy Lou Who.

Taylor Momsen speelt op het ogenblik een hoofdrol in de TV-serie Gossip Girl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

the Grinch

Toegevoegd na 2 minuten:
Leuke film. the Grinch haat kerst en alles wat erbij hoort. Maar aan het eind groeit zijn hart een paar maten en wordt hij aardig.

Als ik me goed herinner vindt de film plaats in een sneeuwvlok of sneeuwbol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is een kerstfilm, een erg leuke film, zit fantastisch in elkaar.
het is de film Grinsch.

Toegevoegd na 2 minuten:
Grinsch.....Grinsh