Pathé ligt plat: hoe moet ik nu reserveren?

Ik heb een Pathé Unlimited Card en wil graag reserveren voor Harry Potter. Echter ligt het reserveringssysteem via internet en de iPhone app van Pathé plat. Hoe kan ik nu reserveren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met de telefoon 0900-1458.
Alleen voor Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Zaandam, Utrecht, Groningen, Eindhoven, Helmond, Tilburg, Breda, Delft, Arnhem, Haarlem, Maastricht en Zwolle.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope die ligt ook plat, ze zijn we goed bezig zeg >_<
Aponi
12 jaar geleden
Dan zal er wel storing zijn in het hele systeem. Dan wordt het een kwestie van geduld tot het is opgelost.