Ik zoek een film

Ik zoek al een tijdje een film waar ook ik alleen de beschrijving van heb. Ik heb hem zelf alleen niet gezien denk ik maar dat komt omdat mijn baas hem wel heeft gezien en er niet meer op kan komen en dat irriteerd ons. Hij had het over een ruimteschip en wezens die kunnen voorspellen wat er gebeurd op aarde en dat je ook beelden ziet van heroshima, de dood van kennedy, pearl harbour etc. hij zei ook dat ze in een soort afgrond vallen of zo en dat dat nog maar niet goed gaat ofzoiets. Kampioen uitleggen is ie niet maar goed. als het goed is is het een science fiction film maar geen actie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kan het knowing zijn met Nicolas cage ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In 'The Fifth Element' ziet Leeloo beelden van de geschiedenis waarin dit ook allemaal voorbij komt.
Afgronden en buitenaardsen zijn ook ruim voorradig.
Het is een hele leuke (zeg maar rustig briljante) film, met Bruce Willis en Milla Jovovich.