Ik zoek een film van toen ik klein was???

In deze film strand een familie op een onbekende planeet, de ouders worden gevangen door een reus of een trol of zoiets en de kinderen worden opgevangen door een lokale bevolking van beertjes..de kinderen dragen ook een soort van armband waardoor ze worden beschermd, ze kunnen niet zonder geloof ik..Ik vraag me al zo lang af welke film dit was, ik weet niet eens of het een goede was, ik was nog erg jong toen ik hem zag, maar ik ben zooo nieuwsgierig of ik 'm nog ergens zou vinden..
Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er gaat bij mij geen belletje rinkelen. misschien kun je iets meer vertellen:
- was het op tv of in de bios?
- was het een tekenfilm of een gewone speelfilm
- was het een nederlandse film of ondertiteld
- wanneer moet het ongeveer geweest zijn? misschien dat het dan duidelijker is voor mensen die proberen de juiste film te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh bij mij begon er wel degelijk gelijk een belletje te rinkelen ik keek er vroeger ook zo graag ernaar haha leuke beertjes zijn dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naja ze hadden en filmen van ja op tv kwamen er ook wel eens kleine series ervan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, bedankt menneke, das goed gedacht maar het was geen animatiefilm.. Het was met acteurs en de beren gewoon poppen of pakken denk ik, het is dan ook zo lang geleden, ik heb 'm gewoon thuis gezien op tv toen en hij was volgens mij ondertiteld want ik kon niet zo goed volgen toen,want ik was nog zo klein, ik wou echt dat ik het wist, zo vervelend...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 'm gevonden!!! Tis the ewok adventure,met de ewoks uit star wars, ook door george lucas :D
Ik ben superblij dak 'm heb!!!
Alvast bedankt he mensen xxx

Antwoorden (1)

bedoel je toevallig de troetelbeertjes :)

Toegevoegd na 1 minuut:
in het engels care bears