Welke film is dit?

Het was een kinder film. En ik herinner mij er flarde van. Heb heel weinig info. Je moet het dus kennen om te weten. Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel.
Het is een tekenfilm met allemaal rare figuren. Op een gegeven moment zingt de hofnar een lied. Het enige dat ik nog weet is. Ik ik ben de hofnar maar zeker de gekste niet mens laat naar je kijken.
Weinig hè ik hoop dat iemand het weet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk jaar heb je m gezien? en waar? tv, bios, video of dvd? :)

Antwoorden (1)

De betovering van Ridder Lancelot.
Originele Hongaarse titel: Sárkány és Papucs
8 maanden geleden