Waar is Jurassic Park opgenomen?

ik zou daar graag wat informatie over willen hebben, want in de film ziet het er aardig groot gebouwd uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.7K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Volgens mij op Isla Nublar en Isla Sorna ;-)

Het beste antwoord

De meeste scènes zijn opgenomen op de Hawaïaanse eilanden Kauai, Oahu, Niihau. Er zijn ook verschillende scènes (zoals de velociraptors in de keuken) opgenomen in de film studio van Universal Pictures en Warner Bros in De Verenigde Staten.

In de bron vind je meer details over de locaties van een aantal bekende scènes.