Hoe heet deze (horror)film?: Een stel jongeren(of rond de 23?) gaat overnachten in een bos en op de gegeven moment is er een hond die geïnfecteerd is

Hoe heet deze film?: Een stel jongeren(of rond de 23?) gaat overnachten in een bos en op de gegeven moment is er een hond die geïnfecteerd is en een van de jongeren bijt. Volgens mij een vrouw (weet ik niet zeker). Die wordt dus ook geïnfecteerd en die wordt opgesloten, voordat iedereen geïnfecteerd wordt. Maar uiteindelijk helpt dat niet want er worden toch meerdere geïnfecteerd en uiteindelijk is er maar 1 iemand over maar die wordt ook geïnfecteerd (geloof ik)
Ik weet het verhaallijn dus amper, maar ik hoop toch dat ik geholpen kan worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Is het misschien Cabin Fever?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De enige horror over jongeren die in het bos slapen die ik ken is Evil Dead. Eng!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cabin fever bedoel je. Er is zelfs nog een tweede deel van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt wel op "the Breed"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het klinkt idd als Cabin Fever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je Cabin Fever?

sorry ben mobiel online, dus kan geen link toevoegen, maar even googlen moet wel lukken toch?