Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze (horror)film?: Een stel jongeren(of rond de 23?) gaat overnachten in een bos en op de gegeven moment is er een hond die geïnfecteerd is

Hoe heet deze film?: Een stel jongeren(of rond de 23?) gaat overnachten in een bos en op de gegeven moment is er een hond die geïnfecteerd is en een van de jongeren bijt. Volgens mij een vrouw (weet ik niet zeker). Die wordt dus ook geïnfecteerd en die wordt opgesloten, voordat iedereen geïnfecteerd wordt. Maar uiteindelijk helpt dat niet want er worden toch meerdere geïnfecteerd en uiteindelijk is er maar 1 iemand over maar die wordt ook geïnfecteerd (geloof ik)
Ik weet het verhaallijn dus amper, maar ik hoop toch dat ik geholpen kan worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is het misschien Cabin Fever?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De enige horror over jongeren die in het bos slapen die ik ken is Evil Dead. Eng!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cabin fever bedoel je. Er is zelfs nog een tweede deel van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt wel op "the Breed"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het klinkt idd als Cabin Fever.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je Cabin Fever?

sorry ben mobiel online, dus kan geen link toevoegen, maar even googlen moet wel lukken toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding