Het lijkt wel of ik gek wordt, dus hopelijk heeft iemand ook Love & other drugs in de bios gezien.

In de film waar Anne hathaway s'nacht langskomt, komt ze binnen en doet haar jas uit, we zien dat ze compleet bloot is tot halverwege de benen, dus vagina ook te zien maar 1/2 sec. Nu zoek ik dat op op i-net alleen is haar bovenkant te zien. Heb de film ook gekocht wilde m toch al, zelfs daar plus de deleted scene is niks te zien?
Als het zo is dat ze het eruit hebben gehaald waarom is het wel te zien in de bios?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het lijkt alsof ik geobsedeerd er door ben, maar dat is niet zo. Ik probeer uit te vinden wat ik gezien heb wel klopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is gek word, zonder t (;
Het lijkt wel of ik gek worD (;