Wat zijn vergelijkbare films zoals Alien?

Alien 1,2,3 Aliens kennen we allemaal natuurlijk. Ik zoek zulk soort films. Horror in de ruimte. Beetje een A film. Geen B films en dergelijke!

Toegevoegd na 5 minuten:
Alien vs Predators vat ik als een uitbreiding op de Alien serie. Die telt dus niet mee.

Weet jij het antwoord?

/2500

Alien versus predator is ook erg leuk maar is wel weer op aarde eigenlijk

Species, welke net als Aliens ook 4 delen kent (dus niet de 2 AVP meetellend). Alien is wel beter! De monsters zijn ook ontworpen door H.R. Giger

haai , Ik heb gisteren Predators zitten kijken. Vrij nieuwe film ik dacht 2009 Bizarre film !! Had hem veel minder verwacht . Predators dus he ..... niet predator. Is een soort vervolg op...... maar wel goed gedaan ! ff kijken dus. Veel plezier

Event Horizon met Sam Neill. Beklemmend en loeispannend.

Ik zat te denken aan district 9. maar dat heeft wel weer een totaal ander verhaal en speelt zich op aarde af. Er komt overigens een vervolg op district 9 voor degene die het interessant vinden.

Fifth Element Transformers Artificial Intelligence(Steven Spielberg) Total Recall(Paul Verhoeven) Heavy Metal(dat is wel een animatiefilm) Liquid Sky Alien Resurrection Spread the world.

Splice lijkt me heel leuk, ik heb hem alleen nooit gezien. Hij speelt zich wel af op Aarde.

Bronnen:
http://www.utopolis.nl/film/5691

independence day

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100