Wat voor bij naam hebben de bnérs bij jullie thuis?

Caroline Tensen heet bij ons Carloline intensie
gerard jolig. de toppers heten hier de floppers.
wat hebben jullie thuis bedacht? voor onze bners
x

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij hebben het nooit over BNers...wij hebben belangrijkere zaken aan ons hoofd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb geen bn'ers thuis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha ik had dit antwoord als 1e verwacht :)

Het beste antwoord

* Ron Brandstichter
* Katja Schuurvrouw
* Sonja Kakker
* De föhn (we hoorden ooit dat dat de bijnaam is van
Wilfred Genee en zodra we hem op TV zien roepen mijn
vriendin en ik direct: Hé, daar heb je de föhn)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D

Andere antwoorden (7)

wij hebben het zelden tot nooit over mensen die we niet persoonlijk kennen.
en aangezien we bijna geen BNers kennen hebben we er ook geen nickname's voor. en die we wel kennen noemen we bij de naam die ze hebben uit respect voor de persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neelie Split-Poes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou vooruit dan
minister-president 'n-bak-ellende
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder noemde victor reinier steevast het rendier, lastige naam zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paul de Leeuw: Paul de Lul.
Zo stelde hij zichzelf ooit eens voor aan een Franstalige gast in zijn verwoede pogingen om een vreemde taal te spreken.
14 jaar geleden
André van Toorn (Wegmisbruikers) noemen we thuis "Het Schaamhaarkereltje". Het is net alsof hij schaamhaar op zijn hoofd heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kabouter is ook hier heel herkenbaar, mijn vader had hem al "gifdwerg" genoemd, omdat hij zo schijnt te genieten van mensen die rijbewijzen kwijt raken e.d.
tja wij hebben het wel over BVers bekende vlamingen en dan speelt Helmut Lotti bij ons Helmut Floppie