Hoe kun je het beste in contact komen met celebrities?

Ik wil 2 celebrities, Billy Joel en Johnny Depp een bericht sturen. Hoe kan ik zorgen dat het bericht ook echt bij hun aankomt en niet hun manager/marketing team oid.
Natuurlijk weet ik dat ze lang niet altijd een reactie terug sturen, maar wil t wel proberen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Al hun privé adressen zijn afgeschermd van het publiek, want op het moment dat jij er achter kan komen, kan de hele wereld dit. Als de hele wereld het heeft zou het e-mailadres of telefoonnummer onbruikbaar zijn door spam/constant gebeld worden. Daarom hebben ze speciale lijnen en/of e-mailadressen voor dit soort zaken, maar dit zal niet rechtstreeks zijn en kans is dat ze ze nooit zullen ontvangen.

De kans is zoals je al aangaf heel klein dat er gereageerd word... Maar als je echt echt echt de aandacht wil trekken zou je natuurlijk iets speciaals kunnen doen om die aandacht toch naar je toe te trekken zodat je iets "interessanter" word voor Billy en Jonny!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100