Heeft iemand ooit nog een teken van leven vernomen van Richey James Edwards na zijn verdwijning in 1995?

Richey James Edwards zat bij de band Manic Street Preachers en verdween op 1 februari 1995 spoorloos. Op Wikipedia staat dat er nooit meer iets van hem is vernomen. Ik vraag me af of dit klopt.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

http://www.richeyedwards.net/
Die site is compleet gewijdt aan alle theorieën die erover zijn. Lees ze en vel zelf een oordeel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zullen nog wel mensen zijn die hem gezien hebben, maar ze zullen niet geweten hebben dat hij het was.