kan horoscoop vissen letterlijk mensen aanvoelen waarnemen??

Hallo er werkt sinds een maand een jongen bij mij die sinds dag 1 erg aardig tegen me doet.
Ik werk in de catering en hij zit op een van de afdelingen op het kantoor waar k werk.
Nou, vraagt hij me verder niks persoonlijks of zo ja over muziek maar, hij kwam over alsof hij me leuk vond.
Ik inmiddels verliefd op hem geworden (nooit verwacht) maar sinds hij er is voel ik me beter dat ooit en, tegelijkertijd zo nerveus en eet en drink niet etc jullie kennen het wel.
Ik ben er alleen vorige week achter gekomen dat hij sterrenbeeld vissen is en, ben nogal bijgelovig in astrologie.
Er staat dus bij vissen beschreven dat ze andere mensen kunnen aanvoelen( waarnemen is dit letterijk ? want, elke x als ik nu naast hem sta of, hij in de kantine komt schaam ik me kapot en, doe alsof ik niks voel en doe gewoon leuk met iedereen.
Als hij zit kijk ik verder niet naar hem dat durf ik niet .
Hij komt soms wel goeiemorgen zeggen.
Ik heb vlinders alom in mn buik dat ik nooit eerder heb gehad bij iemand .
Ik voel me ene kant nogal lullig en, andere kant denk ik wat moet ik doen dan.
Juist omdat ik echt geloof wat er in sterrenbeelden word beschreven en de mijne klopt ook daarbij komt ook nog eens dat onze sterrenbeelden totaal niet matchen ja ook dat geloof ik.
Nu staat er ook bij vissen beschreven dat ze vaak schuchter zijn en weet dat hij gewoon erg aardig is of ga ik te snel in mn hoofd?
Ik ben zo bezorg nu dat hij echt aanvoelt als hij bij mij in de buurt is wat ik voel of denk kan dit ???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeh, ik word er zelf een beetje paranormaal van, ik krijg een enorme deja-vu van je vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet die sterrenbeelden. Geniet van je verliefdheid en geluk ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieverd, als je alleen maar antwoorden wilt krijgen van mensen die precies hetzelfde geloven als jij, kun je alleen maar bevestiging krijgen. Of antwoorden die je niet wilt lezen. Nu alleen maar een tip: er zijn héél veel mensen die niet geloven in horoscopen, en op de één of andere manier zijn die gewoon in staat hun leven te leiden zonder dat er allerlei rampen gebeuren. En ook zijn die mensen gewoon in staat liefde te vinden. Dus alles wat ik kan zeggen is: maak het jezelf niet zo moeilijk!

Het beste antwoord

Het is je verliefdheid. Het maakt je onzeker, maar respect voor waar je in geloofd, alleen zelf ben ik a-bijgelovig, en ik ben van mening dat een horoscoop niet je leven kan voorspellen of iets in die richting, het is maar net waar je in geloofd. Horoscopen kloppen vaak, maar vaker ook niet. Maar er zijn mensen tuurlijk, die goed in het aanvoelen van de ander zijn, alleen hoeft dat niet perse "vissen" te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

In plaats van je druk te gaan zitten maken over horoscopen, zou ik als ik jou was maar gewoon aandacht geven aan die jongen.

Doe wat verliefde mensen doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vis is ook maar een mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom ga je gewoon niet genieten van je verliefdheid?
Geniet van de vlinders in je buik, en als hij de ware voor je is, groeit hij vanzelf wel naar je toe.
Probeer je geest te vullen met positieve gedachten, en als hij je fijn aanvoelt zijn jullie misschien wel voor elkaar geschapen.
Wees ook niet bang af te gaan of afgewezen te worden, maar ga gewoon onbevangen genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voordat je stappen gaat ondernemen mag je de sterren wel even vragen of deze "vissen"niet al een relatie heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles over die horoscopen is door mensen bedacht en bij elkaar geschreven.Waarom zou je er ook maar een greintje geloof aan hechten?
Maar hij mag wel aanvoelen dat jij hem ziet zitten, dat is immers toch de normale gang van zaken,niet?Wees niet verlegen, trek al je registers open en ga ervoor.Veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Horoscopen zijn onzin. Geloof er niet in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vissen is een waterteken, mensen met veel water in hun horoscoop hebben de neiging om primair in het gevoelsmatige waar te nemen en te oordelen. Als zijn zonneteken vissen is, maakt hij een goeie kans een ‘watermens’ te zijn.
Maar dat wil niet zeggen dat hij uitzonderlijk ‘aanvoelend’ is, of dat-ie buitenzinnelijk gevoelens kan ‘lezen’ of zo – het wil zeggen dat hij de wereld benadert en bekijkt in termen van leuk/akelig, mooi/lelijk, goed/slecht enzovoort. Gevoelsmatig. Aarde, vuur en lucht kijken materieëel, intuitief en denkend.