Wie is de best betaalde DJ van nederland en hoeveel verdient hij/zij ongeveer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 goeie vraag werk ik ben ook benieuwd

Het beste antwoord

Als je radio bedoelt denk ik at het Edwin Everts is maar geen idee wat ie verdient, wel boven de Balkenende norm

Toegevoegd na 22 minuten:
sorry voor me tik fout bedoelde nartuurlijk Edwin Evers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. In 2003 werd zijn jaarsalaris al geschat op 1 miljoen.
Gelukkig heb je niet zoveel met de balkenendenorm te maken als je niet bij de publieke zit.

Andere antwoorden (1)

Dat zal DJ Tiësto zijn. Hij heeft een geschat vermogen van ongeveer €18.000.000,-

Wessel van Diepen heeft nog wat centjes meer (ongeveer €20.000.000,-) maar heeft dit voor het grootste gedeelte verdiend als producer van muziek, in combinatie met het DJ zijn. Een van de dingen die van de hand van Wessel van Diepen komen zijn bijvoorbeeld de Venga Boys, waarmee hij over een groot gedeelte van de wereld succes had, en veel geld verdiende.

Armin van Buuren heeft naar schatting ongeveer €6.000.000,- tot zijn beschikking.

Ferry Corsten moet zich zien te redden met ongeveer €5.000.000,-

Fedde le Grand heeft een vermogen van ongeveer €2.000.000,-