Herman Finkers of Youp van het Hek?

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor de volle 100% Herman Finkers. Ik ken eigenlijk niemand die zonder grof te zijn zo grappig is en zulke creatieve woordgrappen maakt. Finkers is een held!

Vind het beetje een andere type humor..maar ik kan helemaal gaan voor de geweldige meligheid van Herman Finkers

Finkers vind ik een sympatieke caberatier. Leuke grappen meestal en in ieder geval redelik normaal. Van het Hek oogt mij altijd een beetje nors en zeikt alles en iedereen af. Daarnaast heb ik het idee dat hij zichzelf helemaal geweldig vindt terwijl ik het maar een raar mannentje vindt. Maar dit is meer een meningsvraag dan een kennisvraag, als ik hem juist interpretereer.

Herman Finkers, die heeft stijl en kan zichzelf op de korrel nemen... Heel goed... Youp van het Hek, die kan alleen maar anderen afkraken, niet goed...

Herman :leuk, grappig, humoristisch, onschuldig en naïef (in positieve zin) origineel, lief... Youp: een beetje onsmakelijk, niet sympathiek, niet grappig, neerbuigend...

Ik hier? Herman Finkers natuurlijk! Niet die Youp van het Hek met zn sarcastische geklets steeds. :-)

"Rustig an, en rap een beetje". 100% Herman Finkers en niet alleen omdat ik uit Tukkerland kom. Herman Finkers wil primair mensen vermaken, bij Van 't Hek heb ik eerder het gevoel dat hij wil shockeren. Finkers bekijkt het positief, altijd met een glimlach en ondeugend glinsterende oogjes, van 't Hek (die volgens mij al 100 jaar dezelfde kleding draagt), komt chagrijnig op en gaat chagrijnig af.

Finkers, miskent Nederlands filosoof.

Allebei...en trouwens totaal niet te vergelijken...

Soms is Youp leuk, vaak in zijn columns. Finkers is *altijd* leuk, toch weer die x-factor uit de andere vraag wellicht ;-)

Bronnen:
Er is een man uit een flauwe bocht...

Youp is Amsterdam en Herman is Almelo. Nou dan is het makkelijk kiezen!! Levendig versus plattelands.

Niet te vergelijken maar allebei natuurtalenten.

Allebij geniaal. Maar als ik zou moeten kiezen bij wie ik in de zaal zou gaan zitten: Herman Finkers.

Herman Finkers. Youp van het Hek vind ik steeds pretentieuzer worden. Herman Finkers neemt zichzelf tenminste niet zo bloedserieus.

Herman Finkers... boer Youp van 't Hek... opgeklopte grachtengordel bal Beide fantastisch!

Finkers!

100% Herman Finkers

Finkers... Vind ik persoonlijker veel sympathieker.

Ha, die King; Zou alletwee wel eens live willen zien, maar bij Youp van't Hek heb ik toch eerder het 'nou weten we het wel'-gevoel. Dus toch nog iets liever naar Herman Finkers.

Ik ga helemaal voor Finkers!

Ik ga ook voor Herman Finkers.

Herman Finkers! Eind vorig jaar naar show van hem geweest. Soms even niet te volgen, maar nog altijd vele malen beter te volgen dan Youp!

In vind ze allebei erg grappig, maar als je echt supermelig bent moet je naar Finkers kijken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100