Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (23)

Voor de volle 100% Herman Finkers.

Ik ken eigenlijk niemand die zonder grof te zijn zo grappig is en zulke creatieve woordgrappen maakt.

Finkers is een held!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vind het beetje een andere type humor..maar ik kan helemaal gaan voor de geweldige meligheid van Herman Finkers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Finkers vind ik een sympatieke caberatier. Leuke grappen meestal en in ieder geval redelik normaal. Van het Hek oogt mij altijd een beetje nors en zeikt alles en iedereen af. Daarnaast heb ik het idee dat hij zichzelf helemaal geweldig vindt terwijl ik het maar een raar mannentje vindt. Maar dit is meer een meningsvraag dan een kennisvraag, als ik hem juist interpretereer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Herman Finkers, die heeft stijl en kan zichzelf op de korrel nemen... Heel goed...

Youp van het Hek, die kan alleen maar anderen afkraken, niet goed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Herman :leuk, grappig, humoristisch, onschuldig en naïef (in positieve zin) origineel, lief...

Youp: een beetje onsmakelijk, niet sympathiek, niet grappig, neerbuigend...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hier?
Herman Finkers natuurlijk! Niet die Youp van het Hek met zn sarcastische geklets steeds. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Rustig an, en rap een beetje".
100% Herman Finkers en niet alleen omdat ik uit Tukkerland kom.
Herman Finkers wil primair mensen vermaken, bij Van 't Hek heb ik eerder het gevoel dat hij wil shockeren. Finkers bekijkt het positief, altijd met een glimlach en ondeugend glinsterende oogjes, van 't Hek (die volgens mij al 100 jaar dezelfde kleding draagt), komt chagrijnig op en gaat chagrijnig af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Finkers, miskent Nederlands filosoof.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allebei...en trouwens totaal niet te vergelijken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soms is Youp leuk, vaak in zijn columns.

Finkers is *altijd* leuk, toch weer die x-factor uit de andere vraag wellicht ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Youp is Amsterdam en Herman is Almelo. Nou dan is het makkelijk kiezen!! Levendig versus plattelands.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet te vergelijken maar allebei natuurtalenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allebij geniaal.

Maar als ik zou moeten kiezen bij wie ik in de zaal zou gaan zitten: Herman Finkers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Herman Finkers. Youp van het Hek vind ik steeds pretentieuzer worden. Herman Finkers neemt zichzelf tenminste niet zo bloedserieus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Herman Finkers... boer
Youp van 't Hek... opgeklopte grachtengordel bal

Beide fantastisch!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
100% Herman Finkers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Finkers... Vind ik persoonlijker veel sympathieker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die King;

Zou alletwee wel eens live willen zien, maar bij Youp van't Hek heb ik toch eerder het 'nou weten we het wel'-gevoel. Dus toch nog iets liever naar Herman Finkers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga helemaal voor Finkers!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga ook voor Herman Finkers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herman Finkers!
Eind vorig jaar naar show van hem geweest. Soms even niet te volgen, maar nog altijd vele malen beter te volgen dan Youp!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In vind ze allebei erg grappig, maar als je echt supermelig bent moet je naar Finkers kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding