wat is er precies gebeurt tussen Kim en Eminem?

Ik heb van internet begrepen dat Kim vreemd is gegaan maar wat was er nou precies gebeurt? En met zijn 3 kinderen?

(Ik weet niet in welke categorie deze vraag moet staan, excuses.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Ze hadden altijd al een moeilijke relatie, en in het verleden is Kim inderdaad vreemdgegaan maar toen waren ze nog erg jong. Dit heeft met de breuk niets te maken gehad. De breuk ontstond toen Eminem succes kreeg, en veel weg van huis was. De nummers die hij geschreven heeft over Kim waren erg heftig, zo beschrijft hij in het nummer "Kim" hoe hij haar vermoord in het bijzijn van hun dochtertje Hailey. Kim werd hierdoor ook beroemd, en ze kon er niet mee omgaan. Ze raakte verslaafd aan de drugs en deed een zelfmoordpoging. De relatie liep dus stuk door het succes van Eminem. Ze hebben het nog eens geprobeerd samen, maar dat is niet gelukt. Nu leven ze gescheiden. Ze hebben samen 1 dochter en een pleegdochtje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik dacht twee pleegdochters.. (Lanie en Whitney) maakt niet uit! Bedankt voor je antwoord, dit is wat duidelijker dan alle Engelse niet altijd te vertrouwen verhalen!

Andere antwoorden (2)

Het was een ingewikkelde huwelijksband die zij hadden, gekenmerkt door misbruik van verdovende middelen. Het is zo'n stel wat niet mét elkaar, maar ook niet zónder elkaar kan. Wat nu precies de reden is van de nieuwe breuk maakt eigenlijk niet uit. Zo'n relatie is gewoon gedoemd om te mislukken.
Amadea
11 jaar geleden
Eminem was in de beginjaren veel weg. Hij ging onder andere naar Californië om tracks te gaan opnemen met Dr. Dre en dat vond Kim niet leuk dat Eminem veel van huis was.

In sommige nummers van Eminem rapt hij dat Kim vreemd is gegaan.