Wat vinden jullie van de comeback van Eminem?

Er zit veel negatieve tekst in zijn nieuwe singel. Van mij had ie weg mogen blijven, overegens is het wel een pakkend deuntje, maar hij maakt weer veel celebs belachelijk in zijn liedje, zie link:

http://www.youtube.com/watch?v=ZIkzQYns61Q

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Vind zijn oude nummers een stuk beter vind deze helaas ook niet zo goed.... Als ie met wat beters komt mag hij blijven.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Van mij had ie ook weg mogen blijven - maar alleen omdat ik die muziek niks aan vind. Negatieve teksten wordt je ook niet vrolijk van natuurlijk.
Maar 't is puur persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben geen fan van dit soort muziek maar nu ik de tekst hoor en lees van dat nummer kan ik er nog wel om lachen ook. Best knap hoe die jongens met zulke woorden een nummer kunnen maken.

The enforcer, looking for more women to torture
Walk up to the cutest girl and Charlie Horse her
Sorry Portia, but what’s Ellen DeGeneres
Have that I don't, are you telling me tenderness?
Well I can be as gentle and as smooth as a gentleman
Give me my ventolin inhaler and 2 xenedrine
And I'll invite Sarah Palin out to dinner then
Nail her, 'Baby say hello to my little friend'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij mag hij weer weg gaan hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind Eminem goed, dus hij mag blijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het nooit op rappers gehad, behalve die van eigen bodem. Voor mij hoeft hij het niet te doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik sluit me bij je aan, hij had niet terug hoeven komen. Er is al genoeg negatiefs als je gewoon het journaal kijkt..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij had hij inderdaad weg mogen blijven.

Hoorde dat nummer afgelopen weekend... verschrikkelijk