5 Seconds of Summer komt naar Nederland, waar kan ik kaartjes kopen?

Laatst is bekend gemaakt dat de band 5 seconds of summer naar Nederland komt, dan komen ze op 20 mei, 2015, in de Ziggo Dome. Ik wil echt heel graag met mijn beste vriendin, alleen er staan geen kaartjes op Livenation of ticketmaster, waar ik ook mijn One Direction kaartjes had gekocht. Waar kan ik ze dan wel kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

De kaartverkoop start vrijdag 11 juli om 10:00 uur via www.ticketmaster.nl of via telefoon (0900 - 300 1250 (45cent/per minuut)).
Ik zie dat het evenement er nu nog niet staat, maar dat zal nog wel komen dan de komende dagen en anders vrijdag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vrijdag begint inderdaad de officiële verkoop, maar ik weet niet hoeveel kaartjes er nog zijn aangezien er vandaag (Woensdag) al een fan pre-sale was. Ik had al heel veel moeite met kaartjes krijgen. Misschien hebben ze wel kaartjes aan de kant gelegd om te bewaren voor vrijdag, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb wel 2 kaartjes extra, maar die ga ik pas verkopen na vrijdag.

Julie