Wat zijn de vorige zaalshows van Neveneffecten en komen er nog?

Ik ken enkel hun show 'Zinloos Geweldig' maar op de commentaartrack van de dvd van zinloos geweldig hebben ze het over nog andere shows in België en Nederland, welke zijn dat?
Als je weet of ze er nog gaan maken, gooi het eruit!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Hallo,

we zijn begonnen in 2002 met een korte show van 15 minuten op de Gentse feesten, getiteld "Rechstreeks en Integraal". Daar zaten al de wereldkampioenschappen in, en verder een hele hoop chaotische onzin zoals een psychopathische kookshow en het spelprogramma "Is de volgende kaart koeke vijf?"

In 2003 hadden we een nieuwe show voor de Gentse feesten, "Coherentie voor Beginners", waarin onder andere "Huilende Mensen" en de stofzuigersketch voor de eerste keer werden gespeeld. Verder alweer chaotische onzin zoals ontploffende sanseveria's en de sketch "Someone Else".

In 2004 maakten we met het beste materiaal van de vorige twee voorstellingen, en een hoop nieuw materiaal, de voorstelling "Zinloos Geweldig" die na een try-out tournee uitgroeide tot de vorm waarin hij op DVD is verschenen.

Verder hebben we in 2009 een tourneetje gedaan met een improvisatievoorstelling "Te Lui en Niet Bekend Genoeg" met The Lunatics.

Momenteel zijn er geen nieuwe theatervoorstellingen gepland.

Groeten,
Lieven Scheire
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci :)

Andere antwoorden (1)

Ze staan zelfs op Wikipedia

Voorstellingen:
* Rechtstreeks en Integraal, (2002).
* Coherentie voor Beginners, (2003).
* Zinloos Geweldig, (2004, hervat in 2007).
* Te lui en niet bekend genoeg (2009).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raar ik kende alleen zinloos geweldig maar die andere is zelf recenter.