hoe kan je aan een meet en greet met Ariana Grande komen?

ik ben echt een super mega fan van Ariana Grande!! Het lijkt me echt super vet om een keer naar haar meet en greet te gaan, alleen waar kan je dat kopen en hoe duur is dat??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meet & greet's met artiesten kun je niet kopen. Af en toe komt het wel eens voor dat je een meet & greet kunt winnen met een wedstrijd via bijvoorbeeld een radiozender, maar in Nederland zal dat niet snel voorkomen. Vooral in Amerika worden zulke dingen nog wel eens verloot omdat artiesten zoals Ariana Grande daar veel groter zijn. Ik snap dat het je leuk lijkt om haar eens te ontmoeten maar de kans is heel klein vrees ik.

Het beste antwoord

Je zou dan toch echt mee moeten doen aan wedstrijden, zodat je een meet en greet kan winnen.. of je moet zorgen dat je bijvoorbeeld een succesvolle fanclub begint, zodat je toegang krijgt voor interviews.
De simpelste oplossing blijft echter gewoon proberen voor aan in de rij met fans te staan. Extra vroeg komen dus!