Wat heeft Ed Sheeran met engelse drop?

In het eerste album van Ed Sheeran en op de website van Ed Sheeran vind ik allemaal dingen die te maken hebben met engelse drop. Dit snap ik niet echt.

Toegevoegd na 37 minuten:
http://www.edsheeranjewellery.com/ed.htm

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar dan? Ik heb even gezocht maar ik zie het nergens...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom denk je dat de Ed van de muziek dezelfde is als de Ed van de sierraden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het albumboekje (of hoe je dat ook noemt) van '+' staan foto's met engelse drop.

Het beste antwoord

De moeder van Ed Sheeran, Imogen, ontwerpt door snoep geïnspireerde sieraden. Hier zie je een foto van Kate Middleton die een Smartie-armband van haar draagt: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2119209/Kate-Middleton-wears-smartie-inspired-charity-bracelet-designed-Ed-Sheerans-mother.html
Op zijn eigen website maakte Ed reclame voor de producten van z'n moeder. Ze begon een paar jaar geleden met de verkoop van de sieraden bij de optredens van haar zoon.
Hij draagt zelf ook wel eens een item. De opbrengst ervan is bestemd voor goede doelen. De Smartie-armband was voor East Anglia's Children's Hospices (EACH).
Zodoende dus dat Ed Sheeran daar affiniteit mee heeft.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top!

Andere antwoorden (1)

Het is een design-grapje van de fotograaf. De man schijnt een armband met snoepjes te dragen. Dit volgens onderstaande bron bij de BBC.