hoe kan ik justin bieber eens ontmoeten?

ik zou graag justin bieber eens ontmoeten maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (6)

Koop een kaartje voor zijn concert en probeer op het podium te klimmen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh en als je wilt dat hij je toespreekt, dan kun je een actie als in onderstaand filmpje overwegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij Twittert zelf; Ik zou zeggen: Stuur hem een tweet, stel je voor. Als je hem zo leert kennen, kan je hem wellicht een keer ontmoeten.
Anders moet je backstage pasjes zien te winnen voor een van zijn optredens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via lid te worden van de Nederlandse fanclub van Bieber kun je de eerste stap zetten. Zij weten precies waar Justin op zijn tourschema heeft staan.

justinbieber.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
Justin is trouwens ook te vinden op facebook.
13 jaar geleden
Bel hem op en vraag of je langs kan komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enigste kans die je maakt is als hij ergens optreed bijv in Nederland dan proberen er achterkomt in welk hotel hij slaapt (meestal het Amstel Hotel A'dam) en dan voor het hotel bivakeren, bij een optreden maak je geen kans dat is te goed afgeschermd, het zou ook nog kunnen bij een tv interview,maar ik denk dat de kans daarop in nederland vrij klein is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal moeilijk gaan het beste wat je kan doen is wachten totdat hij ergens handtekeningen en signatures geeft in een winkel bv: als er een nieuwe cd uitkomt.

Ook kan je tijdens optredens proberen op het podium te klimmen zo kan je hem ook ontmoeten weet wel dat je zeker de kans hebt dat je er uit gegooid wordt en het concert moet missen...