Ja. Kijk maar naar die nederlander die in een vliegtuig een vliegtuig bommer onderuit heeft gehaald. Spontaan beroemd.
Of kijk naar Newton die dankzij een vallende appel beroemd is geworden. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ja...b.v. onze hollandse held die de onhandige Nigeriaanse bommenlegger in de kraag greep. Hoe heet-ie ook al weer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja...die !
Natuurlijk,mocht je toevallig op de juiste plek en tijd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. Stel je loopt op straat en botst tegen iemand op. Je kijkt elkaar in de ogen en opeens besef je dat het een hele beroemde persoon is. Het is liefde op het eerste gezicht en je wordt de vrouw of man van die persoon, dus ook beroemd. Dan ben je per ongeluk beroemd geworden.

Of als je per ongeluk iets geniaals uitvindt. Wordt je per ongeluk beroemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het kan je zomaar overkomen zonder dat je er mee bezig bent.
Door een geweldige heldendaad te verrichten, kan je op het nieuws komen of in de krant met foto en herkennen mensen je op straat.
Wel heb je dan een keus om op tv te komen of een intervieuw te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk. Triest voorbeeld: Natalie Holloway.
Maar nog levend: Lynndie England, een Amerikaanse soldate die met een sigaret stond te wijzen naar de geslachtsdelen van een Iraakse gevangene.
14 jaar geleden
Rinus van der Lubbe: toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plek.

(Al wordt daar ook anders over gedacht.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij was niet toevallig in Berlijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee maar heeft die brand niet aangestoken. Dat ie in de buurt was, was in dat opzicht wel toeval. Is tenminste één van de manieren waarop er tegenaan wordt gekeken.
Monique Smit.
Zusje van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Unox meisje. Je rent de zee in op 1 januari en de volgende dag sta je op de voorpagina van die krant uit Amsterdam…
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker weten,je gaat naar n talkshow waar Robbie Williams optreed,die haalt jou t publiek uit en begint hevig met je te tongen! Of wat te denken van Rebecca Loos,had n geheime relatie met getrouwde voetballer, Monica Lawinsky, susan Boyle enz enz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut!
Bijvoorbeeld als Gerrit uit Biezenmortel plots een briljant idee lanceert waarmee het tekort aan strooizout de wereld uit is......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan zeker, er zijn ook tal van voorbeelden die al gegeven zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie al die die types uit man bij hond, die vervolgens een eigen show krijgen, bv. de veerkampjes, Lammert Grofsmid.
Ik vraag me af waar ze ze vinden.