Zie hier het bewijs, Angelina Jolie had als kind al volle lippen. Wat er ook beweerd wordt Angelina’s lippen zijn puur natuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is al vroeg naar de plastische chirurg geweest... Nee hoor just kidding, goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed gevonden +1

Andere antwoorden (8)

Nee, dat zijn typische kunstlippen.
'S avonds legt ze ze in een glaasje water naast haar bed.
14 jaar geleden
Ja joh, en zoniet, dan zijn ze toch lekker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik kan zien heeft ze die al zolang ze op tv en in films verschijnt, dus tot ze het niet zelf toegeeft geef ik haar een echte lippen bonus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, de lippen zijn echt.
Of de vulling ook zo echt is, dat betwijfel ik wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die zijn echt... Echt waar... Maar de natuur is een handje geholpen, dus ze zijn nog echter dan echt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunstmatig gevulde lippen hebben (voor zover ik gezien heb)geen natuurlijke verticale kreukeltjes meer.
Ze heeft echter wel andere dingen laten corrigeren: neus, waarschijnlijk borsten en wat dan ook nog verder).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Botox-lippen, dat zie je zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
100 % puur natuur. Dus ja die zijn echt.