Tot hoe laat duurt het concert van lady gaga morgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga vanavond en heb een mail gehad dt lady gaga zelf om half 9 komt en ben 2 jaar geleden ook geweest en toen trad ze zown 1,5 uur op dus het zou rond 11 uur/half 12 max afgelopen zijn

Antwoorden (1)

Dat is moeilijk te zeggen, je weet niet of er voorprogramma's zijn en er word bijna nooit verteld hoe lang een concert duurt, maar zo ver ik weet is er wel een tijdstip wanneer ze melden dat ze het moeten afronden. Maar meestal duurt een concert tussen de 1.5-3 uur gemiddeld 2 uur. (hoofdprogramma gemiddeld 1 uur)