Is Jan Smit getrouwd of niet ?

Op internet circuleren verschillende verhalen maar wat is de waarheid ?

Is Jan Smit nou getrouwd of niet.

Jan Smit uit Volendam, ex-vriend van Yolanthe. Vriend/Man van Liza.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De berichten rondom een vermeend huwelijk tussen Jan Smit en Liza Plat zijn niet waar. Volgens Sterrenstek.nl zou het stel getrouwd zijn in Las Vegas.

De manager van Jan Smit bevestigt vrijdag aan NLtracks dat het bericht onjuist is. Jaap Buijs vertelt: "Het is niet waar. Ik heb ooit ergens gezegd dat ze 'getrouwd' zouden zijn, maar dat heb ik niet letterlijk bedoeld." Volgens Buijs zijn zijn woorden uit verband getrokken. "Ik word ook een dagje ouder. Voor mij is samenwonen en een kindje hebben hetzelfde als getrouwd zijn."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is geen officieel bericht naar buiten gekomen dat ze getrouwd zijn. Al het andere is dus puur specultatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jan Smit zal zijn Liza voorlopig niet trouwen, want wat hem betreft is een kind al verbintenis genoeg: "Een kindje samen is veel meer waard dan een boterbriefje."