Ik wil graag het boek van Rob Stenders ( Stenders leesvermaak) kopen maar, kan het nergens vinden. Weet iemand waar ik toch kopen kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er staat er momenteel nog één te koop op marktplaats.

http://www.marktplaats.nl/a/boeken/muziek/m621925956-stenders-leesvermaak.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pageNum=1&pos=1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha ik heb net dezelfde te pakken, plus! ;)
ik heb/had exact hetzelfde probleem, ook met het boek van Gerard Ekdom. Na heel lang zoeken heb ik het boek uiteindelijk op marktplaats gevonden, maar hiervoor is veel geduld nodig.