Ik zag onlangs een frans filmpje, waarin Justin Bieber bekogeld werd tijdens een optreden. Weet iemand of hij gewond is geraakt?

Ik ben erg geschokt door het voorval, zo behandel je goeie artiesten toch niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gelukkig is Justin hier niet gewond door geraakt. Wel zat zijn haar wat in de war, hetgeen natuurlijk voor hem ook niet leuk was. Maar eind goed, al goed. Hij kon zingend verder.

AMSTERDAM - VIDEO- Justin Bieber werd door een fan wel op een heel bijzondere manier bedankt toen hij het publiek liet weten hoeveel hij van iedereen houdt. Justin was de zingende gast tijdens een concert georganiseerd door een radiostation. De jonge popster deelde zijn enthousiasme over zijn eigen aanwezigheid met het publiek en riep, zoals alle grote sterren dat doen, dat hij van iedereen houdt. Eén van de aanwezigen was hier niet zo van onder de indruk en gooide een waterfles richting Justin die hem precies op zijn hoofd raakte. De zanger reageerde even kalm als verbaasd. "Auw!? Dat voelde niet goed. Ik weet niet waarom ze dat naar me gooide." Hij is dus niet gewond geraakt, het deed alleen even pijn en het was niet expres. Toegevoegd na 1 minuut: Ik bedoel dat het niet expres was om op het hoofd te gooien. Denk ik...

Misschien klonk ie alsof ie wel een slokje water kon gebruiken?

Hij zegt alleen: au, dat voelt niet goed. Verder niks aan de hand.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=b0GjKiy3nSI...

alive en kickin, en terecht. waarom zou je naar een concert gaan alleen om je te irriteren en dan met iets te gaan gooien? alle muziek is waardevol aangezien het liefhebers heeft. de beatles zijn in die zin niet beter dan JB.

Rotte eieren waren beter geweest!

Ja, hij is geestelijk zwaar gewond geraakt. Hij kan zich niet voorstellen dat iemand zijn muziek niet leuk zou vinden. Zijn ego is ernstig gekneusd. Hij wist zich groot te houden en begon pas te huilen toen hij van het podium ging. Gelukkig stond zijn moeder hem op te wachten met een handdoek. Sorry, zakdoek moet dat zijn.

maar justin bieber is toch dood? http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2010/07/justin_bieber_toch_dood.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100