Ik zag onlangs een frans filmpje, waarin Justin Bieber bekogeld werd tijdens een optreden. Weet iemand of hij gewond is geraakt?

Ik ben erg geschokt door het voorval, zo behandel je goeie artiesten toch niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
anneliez
13 jaar geleden
slechte artiesten wel dan?
of gewoon goeie mensen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt helemaal geen verstand van ECHTE KUNST!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, idd goeie artiesten behandel je niet zo....
itsme
13 jaar geleden
Ik kon wel janken toen ik dat flesje door de lucht zag vliegen. Ben zo blij dat het toch nog goed afliep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we met zijn allen hopen dat een eenmalig incident was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OMFG IK WIL DIE FILMPJE ZIEN!!!!
ik vind het al dom van hem dat hij tegen een glazenraam stootte xD &&
ik vind het echt verschrikkelijk van die tienermeiden dat ze zeggen dat ie knap or whatever is.. ik moet juist gaan kotsen als ik z'n gezicht zie. btw..
ik luister liever naar screamo dan naar z'n stem ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Rocket baby, en hoe was het? Kwam hij ook? Die maffe pinguin heet trouwens geen Leonie, maat LOENIE!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind hem echt geen goeie zanger...
hij is alleen beroemd door z'n 'schattigheid' en dat ie een 'lovesong' zit te zingen voor de meisjes... en echt ff serieus.. zijn muziek is meer voor de meisjes onder de tien jaar. o.o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even kinderachtig, maar als iemand je benadert met de kreet Lieve Keesje, beschouw ik haar wel een beetje als maat.
Nee je hebt volkmen gelijk! Wie kaatst enz...
Annswers
13 jaar geleden
is dit de Justin Bieber vraag van de week?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Biggles: NEE!!! ik hoop niet dat er meer vragen komt over JB! o.o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een gezeik, nirvana was net zo walgelijk commercieel, maar dat was dan weer hip omdat ome kurt geen normale spijkerbroeken kon kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar Kurt had tenminste het fatsoen om binnen no-time zelfmoord te plegen. Osjit, dit is vast ongepast! Ik dacht trouwens dat Biebertje een rol pleepapier naar z'n kapsel gegooid kreeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, Justin Bieber... zwijmel, zwijmel, zwijmel.... Zou hij mijn Geelgerande Watertor al ontvangen hebben???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kurt op gepaste wijze afstand nam van nevermind valt te prijzen, maar het gaat om de meute die dacht dat de krochten van de underground zich in de billboard top 100 bevond. wie zonder een commerciele cd in huis is gooien de eerste evian.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehe xd
ik vond ff leuk om te reageren. ik zat me te vervelen en er waren geen vragen waar ik veel te zeggen had xD mjaa dit wordt de laatste reactie :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@menno: daar heb je helemaal gelijk in! Uiteindelijk volgen we allemaal onze eigen kudde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat hij geraakt is. En hard! Ik heb een pokkehekel aan die gemuteerde hamster. o.o

Het beste antwoord

Gelukkig is Justin hier niet gewond door geraakt.
Wel zat zijn haar wat in de war, hetgeen natuurlijk voor hem ook niet leuk was.
Maar eind goed, al goed. Hij kon zingend verder.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

AMSTERDAM - VIDEO- Justin Bieber werd door een fan wel op een heel bijzondere manier bedankt toen hij het publiek liet weten hoeveel hij van iedereen houdt.

Justin was de zingende gast tijdens een concert georganiseerd door een radiostation. De jonge popster deelde zijn enthousiasme over zijn eigen aanwezigheid met het publiek en riep, zoals alle grote sterren dat doen, dat hij van iedereen houdt.

Eén van de aanwezigen was hier niet zo van onder de indruk en gooide een waterfles richting Justin die hem precies op zijn hoofd raakte. De zanger reageerde even kalm als verbaasd. "Auw!? Dat voelde niet goed. Ik weet niet waarom ze dat naar me gooide."

Hij is dus niet gewond geraakt, het deed alleen even pijn en het was niet expres.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dat het niet expres was om op het hoofd te gooien. Denk ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien klonk ie alsof ie wel een slokje water kon gebruiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan gooi je toch geen hele fles! Hij had wel een hersenbeschadiging (sic) kunnen oplopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha lmao xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een waterhoofd...
Hij zegt alleen: au, dat voelt niet goed. Verder niks aan de hand.
Amadea
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
Ik kan er niet meer naar kijken, ik kan anders niet slapen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon te gruwelijk voor woorden! Ik zie nu pas dat er 3 flessen gegooid worden.
Cryofiel
13 jaar geleden
"Today's hit" staat er achter J.B. - hoe toepasselijk!
Amadea
13 jaar geleden
Dat had ik nog niet eens beseft..... Tranen met tuiten gelachen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
serieus? de generatie post koot en bie heeft een bedroevend lage standaard voor het lachen met behulp van tranen en tuiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet trouwens toch zeggen: Complimenten aan de dader. Lijkt me niet makkelijk om zo'n volle fles water zo accuraat tegen iemands harses te gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral als nergens uit blijkt,dat ie ze heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over hersens gesproken, een vroegere antiheld: marky mark. kreeg ook ooit de kritiek van de mavo vpro meute. nu heeft hij een interessant imdb profiel en meer dollars dan de gangbare doorzon kritikaster
Amadea
13 jaar geleden
Tot welke generatie dan wel meute behoort Menno dat hij zulke kritiek geeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toen de keek nog op de week zat bij de koffie. tosca en arjan hebben het fort ook nog even moedig verdedigd... maar nu moeten we verzuchten onder draadstaal, koefnoen en justin bieber gegiegel. de tranen komen wel maar niet van geluk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij (menno) bij een door mij voorgezeten vergadering was geweest,had ik hem buiten de orde geplaatst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Menno, ben je een zuurpruim van nature, of heeft deze verloederende maatschappij je zo gemaakt? Of is het een kwestie van: Vroeger was alles beter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben deels duits, deels joods, ik heb altijd wel wat te k9nkeren van nature.
alive en kickin, en terecht. waarom zou je naar een concert gaan alleen om je te irriteren en dan met iets te gaan gooien? alle muziek is waardevol aangezien het liefhebers heeft. de beatles zijn in die zin niet beter dan JB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker wel, want de Beatles treden niet meer op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en daarom zijn de beatles beter dan de stones.. hmm nouja weer een dilemma opgelost.
Rotte eieren waren beter geweest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zachte tomaten zijn ook heel geschikt om naar Justin Bieber te gooien. Heel veel en heel zacht.
Ja, hij is geestelijk zwaar gewond geraakt. Hij kan zich niet voorstellen dat iemand zijn muziek niet leuk zou vinden. Zijn ego is ernstig gekneusd.
Hij wist zich groot te houden en begon pas te huilen toen hij van het podium ging. Gelukkig stond zijn moeder hem op te wachten met een handdoek. Sorry, zakdoek moet dat zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
Oh wat een verschrikkelijk verhaal!!! maar toch een plusje voor je...
maar justin bieber is toch dood?

http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2010/07/justin_bieber_toch_dood.html