Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft herman finkers kinderen?

hij praat in zijn voorstelling soms over zijn kinderen. maar vroeg me dus ineens af of dat wellicht een fictief gegeven in de voorstelling was of dat hij die verhalen(die vaak wat absurdistisch zijn) toch wel geënt zijn op zijn eigen kinderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft een browser de toegang tot Google.nl?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vond het vrij lastig te googelen op wiki stond niks en op : herman finkers kinderen heeft herman finkers kinderen dochter van herman finkers kreeg ik geen hits die het antwoord gaven, ipv daarvan kreeg ik hits van liedteksten van finkers

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, Herman Finkers heeft zelf geen kinderen.

"Ik vond het bijvoorbeeld als kind al moeilijk om met kinderen om te gaan, laat staan als volwassene. Het is een van de redenen waarom ik zelf geen kinderen heb."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1799027/2010/12/23/Altijd-al-een-buitenbeentje.dhtml

„Het krijgen van kinderen wordt als normaal gezien, maar eigenlijk is het dat niet. Niet voor mij in ieder geval. Het is iets heel natuurlijks, maar ik vind kinderen opvoeden een grote roeping, je moet er geschikt voor zijn. En zoals niet iedereen geroepen is om op het podium te staan, voel ik me niet geroepen om kinderen op te voeden. Gelukkig hebben anderen dat wel, daar ben ik blij om, anders zou het een stille boel worden hier op aarde. Maar ik wilde mijn dochter zo’n vader niet aandoen. Mijn vrouw Hetty wilde ze ook niet, nee


Ik denk het niet.

Dit antwoord is trouwens vrij eenvoudig te googelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh hahaha, zo ver had ik dan weer niet gekeken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vond het vrij lastig te googelen op wiki stond niks en op : herman finkers kinderen heeft herman finkers kinderen dochter van herman finkers kreeg ik geen hits die het antwoord gaven, ipv daarvan kreeg ik hits van liedteksten van finkers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh hahah ik typte Herman Finkers in en kreeg meteen als suggestie 'Kinderloos' erachter aan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding