heeft herman finkers kinderen?

hij praat in zijn voorstelling soms over zijn kinderen. maar vroeg me dus ineens af of dat wellicht een fictief gegeven in de voorstelling was of dat hij die verhalen(die vaak wat absurdistisch zijn) toch wel geënt zijn op zijn eigen kinderen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, Herman Finkers heeft zelf geen kinderen. "Ik vond het bijvoorbeeld als kind al moeilijk om met kinderen om te gaan, laat staan als volwassene. Het is een van de redenen waarom ik zelf geen kinderen heb."

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1799027/2010/12/23/Altijd-al-een-buitenbeentje.dhtml „Het krijgen van kinderen wordt als normaal gezien, maar eigenlijk is het dat niet. Niet voor mij in ieder geval. Het is iets heel natuurlijks, maar ik vind kinderen opvoeden een grote roeping, je moet er geschikt voor zijn. En zoals niet iedereen geroepen is om op het podium te staan, voel ik me niet geroepen om kinderen op te voeden. Gelukkig hebben anderen dat wel, daar ben ik blij om, anders zou het een stille boel worden hier op aarde. Maar ik wilde mijn dochter zo’n vader niet aandoen. Mijn vrouw Hetty wilde ze ook niet, nee Ik denk het niet. Dit antwoord is trouwens vrij eenvoudig te googelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100