Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe overlijdt Paul Hennessy in de comedyserie 8 Simple Rules?

Ik heb de voltallige serie nu drie maal gezien en telkens mis ik net het stukje waar hij overlijdt. Ik weet dat hij in 'real-life' tijdens de opnames van de serie overleed aan aortadissectie. De serie is een tijd stopgezet, en kwam daarna terug met een dubbele aflevering. Ik neem aan dat in deze aflevering e.e.a. verteld wordt over hoe hij kwam te overlijden in de serie. Wie weet dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

En in het echt overleed hij na een aortadissectie.

Toegevoegd na 1 minuut:
In de serie is het geloof ik zo dat zijn dood vooral telefonisch behandeld wordt, de werkelijk dood was zeg maar niet geheel gepland en hij moest dus op een creatieve manier uit de serie gewerkt worden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar ik lees hier dat:
Paul collapsed and died while at the store, buying milk (because of the real-life death of Ritter).
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik kan me vaag herinneren dat ik het eens gezien heb, Wat Antwoordman hierboven schrijft klopt wel.

John Ritter speelde ook een gastrol in Scrubs op het moment dat hij overleed, ook daar hebben ze hem in de serie laten overlijden overigens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding