Is Stephen Hawking echt zo slim en is hij daarom zo bekend? Of is hij alleen maar zo beroemd doordat hij invalide is en nog steeds aan natuurkunde doe

Weet iemand hier de goeie categorie voor? Ik heb het nu maar in de categorie beroemdheden gezet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Stephen Hawking is super slim en is pas op latere leeftijd invalide geworden door een progressieve neurologische aandoening (amyotrofische laterale sclerose). Hij was daarvoor al met verschirkkelijk ingewikkelde dingen bezig. Lees de wikipediapagina over hem een keer, ik had namelijk dezelfde vraag en wou eens meer weten over deze figuur. Hij is echt groots!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hawking
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hij is inderdaad extreem slim en kan, in tegenstelling tot anderen, zijn conclusies onderbouwen en bewijzen met natuurkunde en wiskunde. wat hij heeft is een extreme vorm van autisme waarbij zijn inteligentie "abnormale" niveaus bereikt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen autisme, klopt niet. Als jouw hoofd zo zou werken als het zijne zou je trouwens ook moeilijk met mensen om kunnen gaan (áls dat bij Hawking al het geval is), wie begrijpt immers waar je het bij sommige dingen in godsnaam over hebt? :P
Dat hij verbanden kan leggen met complete onderbouwing klopt wel helemaal. geen minnetje of plusje :)