Is Ryan dunn echt overleden of is het een grap voor jackass?

Ik vraag dit omdat ik via via ergens had gelezen dat het een grap is en omdat de moeder van Bam het Nasr buiten heeft gebracht en ze doet ook veel mee in de grappen en stunts van jackass.

Toegevoegd na 12 uur:
ik weet het anwoord al ,waarom men denkt dat het een grap is, in de nieuwe jackass film gaat Ryan Dunn dood en even later komt ie als geest terug om met zijn maatjes te feesten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (8)

Ik zag het wrak en als je weet hoeveel ongelukken die man al heeft gemaakt in zijn leven lijkt het me niet onmogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ryan Dunn, de 34-jarige ster uit Jackass, is omgekomen bij auto-ongeluk. Dat bevestigt de politie in
Philadelphia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga er maar vanuit dat het echt is, hierover maak je geen grapjes, zeker niet als het je kind betreft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is overal in het nieuws en ook op de twitter van collega's condoleances. Dan neem ik aan dat dit geen grap meer is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen grap! Het staat op veel betrouwbare en grote websites. Zoals bijv. Nu.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is hoogstwaarschijnlijk geen grap, omdat verschillende instanties zijn dood al hebben bevestigd. Op internet kan je slles vinden, wat je maar wil geloven; Michael Jackson leeft nog, Eddie Murphy is dood etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is echt, je leest het ook wel op www.telegraaf.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een zieke grap van iemand dat hij nog leeft :
http://24.media.tumblr.com/tumblr_ln3kbpSYpY1qimij0o1_500.png
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou echt ziek zijn!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
t zijn ook zieke lui, kijk maar naar de stunds die ze doen, maar ik ben ervan overtuigd dat hij echt overleden is.