Ik ben op zoek naar de dvd 20 Elvis Presley DVD's Collectors Box-Set. kan iemand mij helpen waar die is te bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het al op Amazon.com geprobeerd? Bronnen:
- http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=Elvis+Presley+DVD%27s+Collectors+Box-Set

Het beste antwoord

Kijk eens op de site elvispresleydvds.beep.com.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je deze niet kunt vinden dan tik in Elvis Presley DVDs Live Concert Elvis-DVD
Daar is hij te vinden.

Toegevoegd na 5 minuten:
En te bestellen.