Le Pen is the head of France's far-right politial party, the National Front, a group which has long been accused of racism.

http://www.hollywoodreporter.com/fash-track/madonna-swastika-french-marine-le-pen-332822

Ze is de leider van een zeer rechtse partij die voor lange tijd beschuldigt is van racisme.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het duitse hakenkruis is gespiegeld ten opzichte van wat op de video te zien is. Het is dus _net geen_ hakenkruis...

Andere antwoorden (1)

Ach, je moet toch ergens mee de aandacht trekken als popster als je populariteit afneemt.
Marine le Pen is erg rechts en heeft het niet op moslims maar dat hakenkruis paste beter bij haar vader, Marine heeft duidelijk meer afstand genomen van zijn standpunten en ik denk dat haar standpunten niet zoveel verschillen van die van rechtse Amerikanen, maar het is voor je eigen publiek altijd gemakkelijker om een buitenlander aan te vallen. In dat opzicht lijkt Madonna op veel Nederlanders.