Wanneer werd Urbanus geboren ?

De ene website zegt op 7 juni 1949 de andere zegt op 7 juli 1949. Welke is juist ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Hij werd geboren op 7 juni 1949 in het Beligische plaatsje Sint-Gertrudis-Pede
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Urbanus is geboren op 07-06-1949.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zoveel websites staat 7 juni 1949, dat dat wel moet kloppen.
13 jaar geleden
er is niet een urbanes : er zijn er twee ( die als druppels water op elkaar lijken )

zijn dubbelgangers .... de tweede ( nep) urbanes is pas later ontdekt maar wat wilde het toeval : hij was ook komiek van beroep en de twee besloten vrienden te worden en samen te werken

vandaar de twee datums die je gevonden hebt op internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij werd geboren op 7 juni 1949.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In 1949 in België.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als we Urbanus zijn eigen site mogen geloven is dit
7 juni 1949

http://www.urbanus-online.be/
http://www.urbanusfan.be/