Waarom is Bram v d Vlugt er mee gestopt

Sinterklaas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel jammer maar toch begrijpelijk hij was de beste!!! Maar wrm halen ze nu een jonge man zonder rimpels en wrm moeten ze het vertellen op het nieuws voor al die kinderen

Antwoorden (5)

Hij is er te oud voor geworden, hij is al 77.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij vindt dat hij wel aan zijn pensioen toe is

Toegevoegd na 19 minuten:
motivatie: zijn leeftijd, kan me voorstellen dat hij die kou en dat paard, wat er trouwens ook de brui aan heeft gegeven) zat is
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ergste is nog zijn vervanger Keesie van Flodder. Wat een drama die gozer. Houd mijn hart vast aanstaande zaterdag.
Sinterklaas zelf is oud genoeg, die reden is het niet. Hij vond het na vijfentwintig jaar welletjes, zo lang heeft Bram van der Vlugt die rol al gespeeld. En het paard dat Amerigo speelde, dat heeft het zelfs 30 jaar gedaan. De schimmel is nu net wel met pensioen gegaan. Beide zien we dus niet meer als zodanig terug.

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie: het paard is 30 jaar geworden en heeft 22 jaar dienst gedaan bij de intocht.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op jeugdjournaal was gister dat hij 22 jaar voor sinterklaas had gewerkt en geen 30 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het paard leeft nog.
Misschien omdat hij liever gaat zeilen op de Reeuwijkse Plassen dan zo'n stinkende stoomboot. En het was natuurlijk zeer frustrerend om Sinterklaas te moeten SPELEN. Want,... Sinterklaas is altijd Sinterklaas!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bram van der Vlugt heeft het 25 jaar gedaan en na die mijlpaal zei hij zelf: "Na 25 jaar is het mooi geweest om Sinterklaas te spelen".