Wat zijn de beste acteurs/actrices aller tijden?

Er is eens een onderzoek gedaan hierna,en ik zou de uitkomst wel willen weten ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

top 100 lijst samengesteld door "gewone" stemmers... (het publiek) van 1 tot 100 van boven naar beneden. Robert De Niro Al Pacino Tom Hanks Johnny Depp Jack Nicholson Marlon Brando Meryl Streep Leonardo DiCaprio Morgan Freeman Denzel Washington Anthony Hopkins Dustin Hoffman Clint Eastwood Brad Pitt Will Smith Russell Crowe Daniel Day Lewis Sean Penn James Stewart Paul Newman Humphrey Bogart Heath Ledger Edward Norton Tom Cruise Kate Winslet Kevin Spacey Mel Gibson Harrison Ford Matt Damon Jim Carrey Cary Grant Audrey Hepburn Bette Davis Katharine Hepburn Bruce Willis Christian Bale Julia Roberts Robert Downey Jr. Sean Connery Samuel L Jackson Laurence Olivier Robin Williams George Clooney Nicolas Cage John Wayne Cate Blanchett Robert Duvall Sandra Bullock Gregory Peck Spencer Tracy Gene Hackman Clark Gable Angelina Jolie Henry Fonda John Travolta Gary Cooper Jodie Foster Sylvester Stallone Ingrid Bergman Gary Oldman Charlie Chaplin Nicole Kidman Robert Redford Phillip Seymour Hoffman Judi Dench James Dean Adam Sandler Charlton Heston Liam Neeson Christopher Walken Ian McKellen Michael Caine Hugh Jackman Jack Lemmon Charlize Theron Steve McQueen Vivien Leigh Julie Andrews James Cagney Viggo Mortensen Orlando Bloom Peter O'Toole Reese Witherspoon Elizabeth Taylor Shia LaBeouf Burt Lancaster Toshiro Mifune Michael Douglas Kevin Costner Alec Guinness Joe Pesci Helena Bonham Carter Emma Thompson Mark Wahlberg Orson Welles Sidney Poitier Keira Knightley Diane Keaton Halle Berry Grace Kelly Toegevoegd na 43 seconden: Hier staan ook mensen tussen die zijn overleden :(

Bronnen:
http://www.thebest100lists.com/best100actors/

Ik heb geen idee maar je mag van mij Rita Hayworth hoog neerzetten

Meryl Streep wordt in ieder geval gezien als de huidige beste actrice.

De eerste 10 van de top 100 (zie bron) # Robert De Niro # Al Pacino # Tom Hanks # Johnny Depp # Jack Nicholson # Marlon Brando # Meryl Streep # Leonardo DiCaprio # Morgan Freeman # Denzel Washington

Persoonlijk: Morgan Freeman

Zeker Julia Roberts .

Will Smith?

Ieder facet van een film heeft een goede acteur.je hebt drama,stoere actie helden,komische films ,etc Dus voor een ieder heeft zo zijn eigen favoriet. Toegevoegd na 5 minuten: Voor mij is de beste acteur Robert de Niro

Daar is geen antwoord op te geven. Wel de populairste acteurs/actrices, de best verkopende. Maar dat betekend nog niet daadwerkelijk dat ze ook het beste acteerwerk neerzetten. Wat de beste acteur/actrice is kan je niet zeggen omdat een acteur in de jaren 30 een heel ander verhaal is dan een acteur anno 2011

Mijn persoonlijke favoriet is: Sean Connery

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100