Zijn er geromeerde acteurs of actrices die nooit een oscar hebben gekregen?

De generatie die langer dan 20 jaar bezig zijn en sinds het begin succes hebben.

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze maken ook overal lijstjes van (zie bron) :-)

Een paar namen:
- Johnny Depp
- Tom Cruise
- Edward Norton
- Sam Rockwell
- Leonardo DiCaprio
- John Travolta
- Ed Harris
- Sigourney Weaver
- Jim Carrey
- Christian Bale
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Soms worden ze jaren genomineerd, maar moeyen ze eerst dood gaan voor de oscar.
Heath Ledger.
Brokeback mountain bracht em niks ( kwenie of ie genomineerd was) maar een lullig rolletje als Joker in Badman bracht em de oscar.
En zo zijn er meer dode 'geluksvogels'.
Over de doden immers niks dan goeds...