Hoeveel euro mag je vragen voor een originele handtekening van Grace Kelly op een foto van haar?

Of bij benadering. Graag toelichting hoe je aan deze kennis/schattting komt

Weet jij het antwoord?

/2500

In dit soort gevallen is het wat een gek ervoor geeft. Zelf heb ik nog nooit van Grace Kelly gehoord.

Ik schat 400 à 600 euro, maar je moet wel de liefhebber vinden. Toegevoegd op 19-05-2009 18:31:02 Ik heb wat overdreven. Op Marktplaats is nu het hoogste bod € 25,00. Grace tekende met'Grace de Monaco'.

Paar honderd euro voor overleden royalty, moet kunnen. Afhankelijk van hoeveel ze er heeft uitgedeeld, natuurlijk.

Een foto met handtekening is onlangs geveild voor 600 dollar. Dus veilen via deze website: (je moet inloggen om het eindbod te kunnen zien) (LOT 792)

Bronnen:
http://www.liveauctioneers.com/item/6374890

Het enige goede antwoord is: Wat een gek er voor geeft. Het beste is om de foto te veilen op een internationale site b.v. ebay.com, Je kunt dan een bodemprijs aangeven om te voorkomen dat je de foto voor een paar euro moet verkopen

Ik zou de mensen laten bieden. Uiteindelijk beslis jij zelf met wel bod je mee wilt gaan. Misschien biedt iemand hoger dan je ooit had verwacht.

Je mag vragen wat je wil, maar wat je ervoor krijgt is ongewis...

Zoveel de eigenaar van de foto voor die foto wil hebben. Toelichting; je kan de eigenaar niet verplichten de foto te verkopen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100