Hoeveel euro mag je vragen voor een originele handtekening van Grace Kelly op een foto van haar?

Of bij benadering. Graag toelichting hoe je aan deze kennis/schattting komt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

In dit soort gevallen is het wat een gek ervoor geeft.
Zelf heb ik nog nooit van Grace Kelly gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schat 400 à 600 euro, maar je moet wel de liefhebber vinden.

Toegevoegd op 19-05-2009 18:31:02
Ik heb wat overdreven. Op Marktplaats is nu het hoogste bod € 25,00. Grace tekende met'Grace de Monaco'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paar honderd euro voor overleden royalty, moet kunnen.
Afhankelijk van hoeveel ze er heeft uitgedeeld, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een foto met handtekening is onlangs geveild voor 600 dollar. Dus veilen via deze website:
(je moet inloggen om het eindbod te kunnen zien)
(LOT 792)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel mooie foto; telt zeker mee in het gedane bod.
Het enige goede antwoord is: Wat een gek er voor geeft.
Het beste is om de foto te veilen op een internationale site b.v. ebay.com, Je kunt dan een bodemprijs aangeven om te voorkomen dat je de foto voor een paar euro moet verkopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou de mensen laten bieden. Uiteindelijk beslis jij zelf met wel bod je mee wilt gaan. Misschien biedt iemand hoger dan je ooit had verwacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag vragen wat je wil, maar wat je ervoor krijgt is ongewis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoveel de eigenaar van de foto voor die foto wil hebben. Toelichting; je kan de eigenaar niet verplichten de foto te verkopen.